Nie tylko produkują traktory

Marka STEYR nie zamierza ograniczać się tylko do produkcji traktorów, lecz pragnie zaoferować także serwis – teraz w większym stopniu, niż kiedykolwiek wcześniej. Intensywne inwestycje w dział obsługi posprzedażnej mają zapewnić, by klienci, dzięki możliwości skorzystania z samochodu serwisowego Steyr lub nowych pakietów serwisowych o nazwie Steyr Protect, bezpośrednio doświadczyli niezawodności marki.

Zespół serwisowy firmy STEYR dba między innymi o to, by w razie awarii naprawy były dokonywane bezpośrednio na miejscu z wykorzystaniem samochodu serwisowego Steyr, a części zamienne dotarły do klienta w ciągu 24 godzin. Ponadto, dział serwisowy marki, współpracując z marką CNH Industrial Capital, zapewnia indywidualne rozwiązania związane z finansowaniem oraz, już wkrótce, trzy kompleksowe pakiety usług o nazwie Steyr Protect: pakiet Steyr Protect Gold obejmuje umowę serwisową, rozszerzenie gwarancji oraz pakiet telematyczny, pakiet Steyr Protect Silver oferuje umowę serwisową oraz rozszerzenie gwarancji, natomiast pakiet Steyr Protect Bronze – umowę serwisową.

Aby zapewnić nowej ofercie serwisowej własną tożsamość, powołano do życia samodzielną jednostkę o nazwie Steyr Service. Steyr Service i zatrudnieni przez nią specjalistyczni technicy zwracają się jako niezawodny partner bezpośrednio do klientów marki. W ten sposób informacje o zaletach produktów i usługach są przekazywane w sympatyczny i wiarygodny sposób wieloma kanałami medialnymi.

Jesteśmy z tego dumni, że obietnica związana z naszą marką –„Partner, na którym możesz polegać" – jest bezpośrednio odczuwalna także w zakresie serwisu – mówi Marie Mouton, EMEA Brand Communications Manager STEYER.