New Holland zasiał ziarno życia

Powstał juz nowy serial o rolnikach – dla rolników i nie tylko. Produkowany przez firmę New Holland, jako element światowej kampanii reklamowej, ma za zadanie pokazanie wizji marki, ale też uświadomienia, jak wielką rolę w “wyżywieniu świata” odgrywa rolnik.

Firma New Holland Agriculture inauguruje swój nowy projekt komunikacyjny związany z wystawą Expo Milano 2015. Światowa kampania reklamowa, której centralnym elementem jest rolnik “The Seeds of Life": fascynująca historia.” skierowana jest do szerokiego grona zwiedzających wystawę Expo Milano 2015. Centralnym punktem projektu jest rolnik: nowoczesny bohater, któremu powierzono trudne zadanie zaspokojenia rosnącego popytu na żywność na całym świecie, przy równoczesnym nacisku na ochronę środowiska.

Na specjalnej stronie internetowej nadawany będzie serial internetowy "The Seeds of Life", skupiający się na życiu ośmiu rolników obu płci z różnych zakątków świata, którzy z pomocą firmy New Holland poświęcają się misji wyżywienia świata.

Światowa kampania z rolnikiem w roli głównej

Kreatywna koncepcja globalnej kampanii opracowana została przez międzynarodowy zespół agencji, obejmujący turyńską agencję Ideal Comunicazione oraz nowojorską agencję PI&C. Zostały one wyłonione przez firmę New Holland Agriculture w wyniku konkursu, w którym uczestniczyło wiele agencji reklamowych.

Celem tej kampanii jest dotarcie do 20 milionów osób, które, według szacunkowych obliczeń, odwiedzą wystawę Expo w ciągu sześciu miesięcy, oraz przedstawienie im wizji New Holland, która będzie jedynym producentem maszyn rolniczych dysponującym własnym pawilonem na wystawie Expo 2015.

"Hasło przewodnie wystawy brzmi: "Wyżywić planetę. Energia do życia" i idealnie wpisuje się ono w filozofię naszej marki" – oświadczył Carlo Lambro, prezydent marki New Holland Agriculture. – "Expo 2015 stanowi idealne miejsce, przez które wizja marki może dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, a zasięg projektu jasno pokazuje zaangażowanie firmy New Holland Agriculture w zapewnienie rolnikom, by byli zauważeni jako ci, którzy na to zasługują i pokazanie światu, kim są prawdziwi bohaterowie, którzy żywią planetę" – podkreślił.

Projekt ten znacznie wykracza poza tradycyjne zasady komunikacji stosowane dotychczas przez firmę New Holland. Nie skupia się on jedynie na produkcie, dołączając do niego komunikat skierowany do rolników i przedsiębiorców. Jego celem jest również stworzenie przekazu skierowanego do szerszej publiczności, reprezentowanego przez osoby pracujące w niespecjalistycznym sektorze publicznym i prywatnym.

Kampania skupia się na rolnikach: prawdziwych, nowoczesnych bohaterach podejmujących codziennie trudne zadanie zaspokojenia rosnącego globalnego zapotrzebowania na żywność przy równoczesnym zapewnieniu ochrony środowiska. W porównaniu do nich, maszyny pełnią jedynie funkcję pomocniczą i ułatwiają im tę misję.

Jej treści zostay zaprezentowane już w Bolonii w ramach wystawy EIMA 2014, która odbyła się w dniach 12-16 listopada.

‘The Seeds of Life’: fascynująca historia.

W celu wsparcia kampanii reklamowej, począwszy od 27 października udostępniona została nowa strona internetowa www.expo2015.newholland.com. Jest ona poświęcona obecności firmy New Holland na wystawie Expo. Na stronie internetowej odwiedzający znajdą zwiastun serialu internetowego zatytułowanego "Nasiona życia", nakręconego w najpiękniejszych sceneriach świata, podczas podróży prowadzącej od bezkresnych pól Brazylii do najekskluzywniejszych winnic w Europie.

To opowieść skupiająca się na życiu ośmiu różnych rolników, mężczyzn i kobiet z całego świata, którzy z pomocą firmy New Holland poświęcają się misji wyżywienia planety. Te krótkometrażowe filmy doskonale dokumentują różne podejście do wyzwań, z którymi codziennie musi się zmierzyć każdy rolnik, by pomyślnie wyhodować zdrowe plony, równocześnie pokazując ich pasję i doświadczenie niezbędne do pokonania tych wyzwań. Na stronie możliwe będzie również zaprenumerować biuletyn informacyjny, pozwalający na śledzenie drogi New Holland ku Expo w czasie rzeczywistym, by zawsze być na bieżąco.

Zobacz zapowiedź serialu: https://www.youtube.com/watch?v=Con7dfWGNmw

Renata Struzik za New Holland