fbpx

New Holland przedstawia nowości na sezon 2021 i zapowiada wirtualne targi rolnicze

Dzisiaj odbyła się pierwsza wirtualna europejska konferencja prasowa marki New Holland Agriculture, podczas której przedstawiona została strategia i oferta produktowa na pierwszą połowę 2021 r.

Samasz loteria - baner

To jedno z trzech cyfrowych wydarzeń marki, zaplanowanych na luty w celu utrzymania stałego dialogu ze jej pracownikami, dealerami oraz przedstawicielami prasy w czasach, gdy dotychczasowe możliwości spotkania są ograniczone ze względu na restrykcje
związane z epidemią Covid-19.

Stabilne osiągnięcia w wymagających czasach

Europejski rynek sprzętu rolniczego bardzo ucierpiał, wielkość rocznej sprzedaży we wszystkich segmentach spadła, pomimo gospodarczego ożywienia w wielu krajach w drugiej połowie roku. W tym kontekście marka New Holland zamknęła rok z jedynie nieznacznie obniżonym ogólnym udziałem w rynku i zachowała swoją pozycję lidera na rynkach takich jak Włochy, Polska, Dania, Belgia, Holandia, Portugalia i Ukraina.

– Na poziomie globalnym marka New Holland zamknęła rok uzyskując stabilne wyniki, co potwierdza siłę naszej marki. Celem naszych działań w 2021 roku będzie konsolidacja naszej wizji marki oferującej pełną gamę asortymentu. W tym celu będziemy kontynuować rozwój naszej pełnej oferty asortymentowej, aby zapewnić atrakcyjne propozycje w każdym segmencie rolnym, obejmujące wiodące, bezkonkurencyjne rozwiązania, lepsze usługi dla Klienta oraz mocną sieć dealerów. Będziemy również w dalszym ciągu poszerzać zakres oraz zasięg naszych inicjatyw w charakterze lidera czystej energii, wprowadzając kolejne innowacje i nawiązując ważne umowy partnerskie – stwierdził Carlo Lambro, prezydent marki New Holland Agriculture

– W Europie marka New Holland podjęła natychmiastowe działania mające zapewnić bezpieczeństwo jej zespołu oraz zespołów dealerów, jak również chronić jej stabilność ekonomiczną. Szybko wdrożyliśmy działania, z których niektóre wciąż są realizowane, i opracowaliśmy inicjatywy finansowe dla poszczególnych rynków. W drugiej połowie roku zaczęła się ujawniać odporność naszej branży skutkująca ożywieniem sprzedaży – dodał Sean Lennon, wiceprezydent marki New Holland Agriculture na Europę.

– W 2021 roku naszym strategicznym celem jest dalsze budowanie naszej pozycji jako marki zapewniającej kompleksowe usługi poprzez wzmacnianie naszej roli jako dostawcy pełnej gamy asortymentu, obsługującego wszystkich Klientów i spełniającego ich potrzeby poprzez ugruntowane zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz osiągającego w zakresie wielkości sprzedaży taką przewagę w dziedzinie zbiorów, jaką uzyskaliśmy pod względem technicyzacji i wydajności produkcyjnej – mówił.

Dostawca kompleksowych usług, stale odnawiający i poszerzający swoją ofertę
asortymentową

Marka New Holland stale inwestuje w dalsze udoskonalanie i poszerzanie swojej oferty o nowe gamy produktów, modele i innowacje, takie jak produkty omówione na dzisiejszym
wydarzeniu, które wejdą na rynek w pierwszej połowie 2021 roku: ciągnik zasilany metanem dostarczony zostanie do wybranych Klientów w Niemczech, Francji,
Włoszech, Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu, w ramach przygotowania do włączenia go do gamy maszyn New Holland w dalszej części roku.

Dwie ważne umowy partnerskie przyniosą kolejne innowacje w sektorze maszyn
specjalistycznych: nowy prototyp ciągnika zasilanego biometanem, który będzie testowany w winnicach Fontanafredda, oraz innowacyjna koncepcja elektryfikacji narzędzi dla winnic i
sadów, opracowana wspólnie z włoskim producentem Nobili.

Na rynku pojawi się kombajn CH7.70 Crossover Harvesting™, o którym więcej tutaj: New Holland CH7.70 Crossover Harvesting, czyli konwencjonalny omłot i dwa rotory

Nowy wysokoprzepustowy model wielkogabarytowej prasy BigBaler High Density Packer,
wyposażonej w 3-zębowe widły pakowacza, zapewnia takie same, wysokie osiągi jak
nagradzana wersja Cutter.

Ciągnik T6.160 Dynamic Command™ z 6-cylindrowym silnikiem to prawdziwa maszyna do
zadań specjalnych, będąca kombinacją kompaktowych wymiarów, 6-cylindrowego
silnika oraz technologii podwójnego sprzęgła.

Rozwiązania z pakietu agrotechniki precyzyjnej ulegną dalszym rozszerzeniom, jako że
wkrótce w pełni funkcjonalny stanie się dostęp do danych poprzez zaufanych partnerów
DATACONNECT i DKE AGRIROUTER.

Oferta maszyn towarzyszących marki New Holland zostanie poszerzona o nowe głębosze i
kompaktowe brony talerzowe dostarczane przez Maschio Gaspardo oraz montowany z tyłu
pielnik rzędowy umożliwiający usuwanie chwastów pomiędzy rzędami.

Udoskonalone zostały również ładowarki kołowe marki New Holland, dzięki czemu zapewnią
dodatkowe oszczędności w zakresie całkowitych kosztów operacji oraz przyjemniejszą obsługę dla użytkownika.

W drugiej części roku na rynek wprowadzone zostaną kolejne nowe produkty, jeszcze
bardziej poszerzając i ulepszając ofertę sprzętową marki New Holland.

Kolejne spotkanie z New Holland: YOUNIVERSE, wirtualne targi rolnicze (od 09 do 18 kwietnia 2021)

New Holland planuje kolejne wydarzenia cyfrowe mające na celu utrzymanie stałego kontaktu z jej Klientami, dealerami oraz przedstawicielami prasy, począwszy od udziału w cyfrowych targach YOUNIVERSE, podczas których będzie przyjmować gości na swoim wirtualnym stanowisku.

Będą to pierwsze tego rodzaju targi maszyn rolniczych, odbywające się na interaktywnej
platformie, która zawiedzie uczestników w odkrywczą podróż do unikalnego, wciągającego
wydarzenia informacyjno-rozrywkowego.

Baner SDF
Baner webinarium konopie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.