Marka New Holland Agriculture ogłosiła dziś, że zostanie oficjalnym sponsorem wyścigu Giro d’Italia 2022. Marka będzie towarzyszyć najlepszym kolarzom na świecie na drogach wiodących dookoła Włoch i poza tym krajem podczas 21 etapów pierwszego w tym roku Wielkiego Wyścigu.
-Jesteśmy bardzo podekscytowani naszą rolą sponsora. Marka New Holland znana jest ze swojej rozległej sieci dealerskiej i bliskich relacji z Klientami, a dzięki tej współpracy, podczas trzech tygodni trwania wyścigu Giro d’Italia, będziemy razem z wieloma fanami i społecznościami wiejskimi, które z pasją będą śledzić tą rywalizację. Dołączymy do nich na drogach całego kraju, wspierając razem najlepszych kolarzy na świecie, przemierzających trasę tego wyścigu- oświadczył Sean Lennon, wice prezes na Europę marki New Holland Ag.
Giro d’Italia jest jednym z prestiżowych, corocznych, trzytygodniowych Wielkich Wyścigów i zwykle jest pierwszym wyścigiem w roku, po którym następują Tour de France i Vuelta de España. Wyścig zadebiutował w roku 1909, a obecnie przypada jego 105 edycja. Edycja 2022 rozpocznie się 6 maja w Budapeszcie i przez pierwsze trzy etapy będzie kontynuowana na Węgrzech, a następnie peleton ruszy w kierunku Włoch. Wielki Tour zakończy się 29 maja, w momencie ukończenia przez kolarzy 21 wyczerpujących etapów.
-Sponsorowanie Giro d’Italia doskonale wpisuje się w tradycję marki New Holland- dodał Carlo Lambro, prezes New Holland. -Co bardzo ważne, wyścig ten podziela wartości marki takie jak siła, innowacyjność, determinacja, pasja i zrównoważony rozwój, które leżą u podstaw wszystkiego, co robimy. Dzięki współpracy z tym wydarzeniem sportowym, które ma tak wielu fanów na całym świecie, marka New Holland osiągnie ogromną rozpoznawalność dzięki innowacjom, zaawansowanej technologii i wydajności, które oferuje Klientom
Matteo Mursia, Sales & partnership Director of RCS Sport, powiedział- Z prawdziwą dumą ogłaszamy partnerstwo z marką New Holland. Giro d’Italia przebiega przez włoską wieś i mija wiele wiejskich miejscowości, stanowi idealną platformą do eksponowania włoskiej doskonałości, okręgów przemysłowych kraju oraz prestiżowej i historycznej marki, jaką jest New Holland. To wielkie wydarzenie sportowe, społeczne i kulturalne, stanowiące doskonałą okazję, by dzielić się ze swoimi partnerami wartościami takimi jak pasja, emocje, radość, wysiłek, przy równoczesnym zwróceniu uwagi na środowisko, zrównoważony rozwój i ludzi.
W okresie poprzedzającym Giro d’Italia marka New Holland zaangażuje swoich Klientów, Dealerów i Pracowników w program obfitujący w inicjatywy i działania komunikacyjne związane z tą popularną imprezą sportową