Multi Communications wspiera Provimi Polska

0
444

Od początku 2010 roku Multi Communications współpracuje z Provimi Polska. W ramach świadczonych usług agencja będzie wspierać klienta w zakresie public relations oraz komunikacji marketingowej.

Provimi Polska jest częścią grupy Provimi Holding, globalnego lidera na rynku produktów żywienia zwierząt hodowlanych. W Multi Communications projektem opiekuje się dział korporacyjny kierowany przez Bartosza Lewickiego. Za bezpośrednią współpracę z klientem odpowiadają Andrzej Mirowski i Piotr Mierzwiński.
Provimi to firma, która wierzy w stałą ewolucję, wysoką wydajność i odpowiedzialne żywienie – mówi Norman Blum, dyrektor marketingu Provimi Polska dla Polski i Ukrainy. – Współpraca z Multi Communications ułatwia nam promowanie tych wartości i pomaga skupić się na tym, co najważniejsze – wprowadzaniu na rynek polski najlepszych światowych rozwiązań w żywieniu zwierząt”.

“Praca dla Provimi Polska stawia przed nami różnorodne wyzwania, tym bardziej, że mamy możliwość uczestniczyć w pełnym procesie komunikacji. Niezwykle ciekawa jest również możliwość pracy z firmą reprezentującą branżę bardzo ważną z racji wpływu na rolnictwo, a z drugiej strony znaną tylko wąskiemu gronu osób. Mamy zamiar to zmienić” – mówi Bartosz Lewicki, Account Director działu Corporate PR.

Współpraca Multi Communications z Provimi Polska ma charakter full service. Do zadań Agencji należeć będzie realizacja działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, jak również koordynacja komunikacji marketingowej.

Informacje o Provimi Polska Sp. z o. o.
Provimi Polska Sp. z o.o. jest kontynuatorem działalności Provimi-Rolimpex S.A. – spółki, która powstała w wyniku połączenia dwóch liderów rynku paszowego w Polsce: Provimi Polska Holding Sp. z o. o. oraz Rolimpex S.A. Połączenie nastąpiło 2 sierpnia 2005 roku, natomiast po przeprowadzeniu szeregu zmian organizacyjnych, od 1 sierpnia 2008 roku funkcjonuje jako Provimi Polska Sp. z o.o.
Provimi Polska należy do międzynarodowego koncernu Provimi Holding, jednego z największych na świecie dostawców produktów i technologii żywienia zwierząt, posiadającego 80 wytwórni pasz w 30 krajach na całym świecie i zatrudniającego ponad 8 tysięcy osób.

Informacje o Multi Communications Sp. z o.o.

Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Działalność firmy opiera się na czterech filarach: Public Relations, Event Management, Communication Trainings oraz Interactive.
Do grona klientów agencji należą m.in. ASUS, Bayer, Baxter, Beko, Belkin, Beskidzki Dom Maklerski, Ceramika Paradyż, Flora, ING, Institute del Cava, Inter Partner Assistance Polska, Grupa ITI, Imperial Tobacco Polska, Knorr, LeasePlan, Medim, Polpharma, Schenker Sp. z o.o., Vocollect. Multi Communications stanowi polski oddział sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN).
W 2007 roku Agencja Multi Communications podzieliła się na dwie osobne spółki: Multi Communications Sp. z o.o., która realizuje działania z zakresu public relations oraz Multi Event Sp. z o.o. specjalizująca się w event management. Multi Event Sp. z o.o. świadczy usługi obejmujące m.in. organizację kongresów, konferencji i seminariów, uroczystych gali, premier i inauguracji imprez jubileuszowych, roadshows oraz innych wydarzeń specjalnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności