Mleko Łaciate – Przebojem FMCG 2010 roku

0
362

Mleko Łaciate 3,2% otrzymało tytuł Przebój FMCG 2010″ w konkursie organizowanym przez Życie Handlowe. W kategorii mleko UHT detaliści znów postawili na markę Łaciate. Niedawno mleko Łaciate uznane zostało za “Towar Roku 2009″ – czyli w ocenie detalistów za najbardziej dochodowy produkt w kategorii mleko.”

Przeboje FMCG to konkurs wyłaniający największe hity sprzedażowe. W jego II edycji udział wzięło 180 produktów w 23 kategoriach zgłoszonych przez 67 producentów oraz dystrybutorów. Do drugiego etapu 12-osobowe jury nominowało 85 z nich. Przeboje FMCG wybrali detaliści w drodze głosowania.

Właścicielem i producentem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL. Posiada ona około 40% udziału w rynku mleka UHT. Marka ŁACIATE funkcjonuje na rynku od 1996 roku i jest również posiadaczem tytułu Superbrand Polska, Wyborowa Marka 89/09, znajduje się również w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu Rzeczpospolitej”.