Mleczne mity – pod lupą rodziny Mlekosławnych

„Bądź świadomy – kupuj polskie”  to nowa kampania organizowana przez Polską Izbę Mleka, która ma na celu  wskazanie Polakom powodów, dla których warto wybierać polskie mleko i polskie produkty nabiałowe. Wśród nich możemy wymienić przede wszystkim walory smakowe polskiego mleka i produktów mlecznych oraz wysoką jakość produktów oferowanych przez polskich producentów.

Często podczas zakupów nie zdajemy sobie sprawy, że wybierając polską markę przyczyniamy się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym możemy mieć wpływ na zwiększenie polskiego PKB, zmniejszenie bezrobocia czy zwiększenie płac. Zadaniem bohaterów kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” jest o tym przypominać. Cała Rodzina Mlekosławnych będzie również edukowała Polaków o zaletach wynikających z obecności nabiału w diecie człowieka – informuje PIM.

W czasie kampanii, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy Polacy dowiedzą się wielu nowych rzeczy o mleku i jego przetworach. Poza tym Mlekosławni(Jogustosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława) – bohaterowie kampanii będą obalać najbardziej popularne „mleczne mity” i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki z dodatkiem polskiego nabiału. W czasie trwania kampanii będzie można również skorzystać z porad dietetyka.

Informacje o kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.mlekoslawni.pl  oraz na fanpage’u www.facebook.com/MlekoslawniPL.

Źródło: PIM