Mikołaj na plaży

0
457

Turyści odwiedzający w sierpniu jedną z 23 plaż nad Bałtykiem będą mieli okazję spotkać tam niezwykłego plażowicza – Mikołaja! Na plenerowych stoiskach Mikołajowi relaksującemu się w spa będą towarzyszyć osoby uprawiające np. narciarstwo biegowe. Postaci te będą żywą ilustracją możliwości aktywnego spędzania czasu, jakie wiążą się z ofertą wypoczynku nad polskim morzem w zimie, a więc poza tradycyjnym okresem urlopowym.

Kampania Mikołaj na plaży” stanowi letnią odsłonę całorocznego projektu “Czas na Bałtyk” realizowanego przez Pomorską oraz Zachodniopomorską Regionalną Organizację Turystyczną (PROT oraz ZROT).

Stworzenie namiastki zimowej, nadbałtyckiej plaży w środku lata ma pokazać Polakom, że Bałtyk to idealne miejsce na relaks o każdej porze roku, oferujące szereg atrakcji. Plażowe instalacje stworzone będą z wykorzystaniem scenografii budującej nastrój zimowej plaży oraz rekwizytów, typowych zarówno dla nadmorskiego wypoczynku, jak i sportów zimowych. Mikołaj wystąpi w tradycyjnym czerwonym kostiumie, a w przerwach relaksującego masażu w spa, z pewnością nie odmówi sobie kilku szusów na nartach biegowych po… piasku.

Atrakcją plenerowych stoisk będą także tzw. monidła, gdzie odwiedzający będą mogli zrobić sobie zdjęcia. Fotografia w scenerii zimowej bałtyckiej plaży to prawdopodobnie jedna z najbardziej nietypowych pamiątek z letniego urlopu nad morzem.

Akcja trwa od 9 sierpnia, a Mikołaja można jeszcze spotkać odziennie w godzinach 10:00 – 17:00 na następujących plażach nad Bałtykiem:

data

miejsca

11 sierpnia

Gdynia, Rewa

12 sierpnia

Hel, Jastarnia

13 sierpnia

Lubiatowo, Łeba

14 sierpnia

Rowy, Ustka

15 sierpnia

Jarosławiec, Darłowo

16 sierpnia

Dąbki , Mielno

17 sierpnia

Ustronie Morskie , Kołobrzeg

18 sierpnia

Dźwirzyno , Mrzeżyno

19 sierpnia

Rewal , Międzyzdroje

20 sierpnia

Świnoujście

Pomysłodawcą i realizatorem sierpniowej kampanii “Mikołaj na plaży” jest Agencja Promocji Miast i Regionów.

Projekt “Czas na Bałtyk” jest wspólną inicjatywą województw pomorskiego i zachodniopomorskiego. Biorą w nim udział 23 nadbałtyckie gminy oraz samorządy obu województw. Organizatorami kampanii są Pomorska oraz Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Patronat nad przedsięwzięciem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna.