Mięso z UE rusza na podbój światowych rynków

W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania informacyjno-promocyjna pt. Tradycja, jakość i europejski smak” prowadzona przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) na rynkach krajów trzecich.”

Kampania ukierunkowana jest na promocję świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny, oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów.
Pierwsze działania promocyjne prowadzone są w Wietnamie w ramach dwuletniej kampanii dofinansowanej przez UE, ARR i Fundusze Promocyjne mają one na celu wypromowanie wyżej wymienionych produktów i zintensyfikowanie eksportu .
W spotkaniach uczestniczy grupa ekspertów z takich firm jak: Sokołów” SA, Zakłady Mięsne Łmeat – Łuków S.A i Polski Koncern Mięsny DUDA

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności