fbpx

Mięso z UE rusza na podbój światowych rynków

W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania informacyjno-promocyjna pt. Tradycja, jakość i europejski smak” prowadzona przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) na rynkach krajów trzecich.”

Kampania ukierunkowana jest na promocję świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny, oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów.
Pierwsze działania promocyjne prowadzone są w Wietnamie w ramach dwuletniej kampanii dofinansowanej przez UE, ARR i Fundusze Promocyjne mają one na celu wypromowanie wyżej wymienionych produktów i zintensyfikowanie eksportu .
W spotkaniach uczestniczy grupa ekspertów z takich firm jak: Sokołów” SA, Zakłady Mięsne Łmeat – Łuków S.A i Polski Koncern Mięsny DUDA

Baner Syngenta

McHale - baner
Danko baner marzec 2024
Webinarium konopie - baner
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.