Marketing w stylu EKO

Rynek ekoproduktów w Polsce to jedna z najintensywniej rozwijających się gałęzi i według ekspertów w najbliższych latach ciągle będzie można obserwować rozwój tego sektora. Ma na to wpływ przede wszystkim coraz większa świadomość konsumentów co do właściwego odżywiania się. W jaki sposób wykorzystać ten trend rynkowy, by skutecznie rozwijać działowość w obszarze ekoproduktów? Kim jest konsument żywności ekologicznej? Jakich produktów szuka? Jak do niego skutecznie dotrzeć? Jak promować produkty eko?

Odpowiedzi na te pytania będzie można poznać podczas targów Polagra Food w trakcie seminariów: “Jakich produktów szuka? Jak do niego skutecznie dotrzeć?’’ oraz ,,Obraz wart 1000 słów?  O nowych sposobach komunikacji marketingowej w promocji żywności ekologicznej’”.

Pierwszy wykład poprowadzi Karol Przybylak, redaktor naczelny czasopisma Biokurier. Opowie o obecnym potencjale rynku żywności eko, trendach na nim panujących i skutecznych kanałach komunikacji.

Drugi temat omówi Aneta Mlodzikova – fotograf, filmowiec, redaktorka Biokuriera i blogerka storeko.pl, która z uczestnikami szkolenia popracuje nad skuteczną kampanią marketingową żywności eko i punktów sprzedaży z bioproduktami. Będzie o motywacjach zakupowych, doborze skutecznych narzędzi komunikacji i kreowaniu wizerunku miejsca sprzedaży.

Spotkania zostały zaplanowane na 26 września. Wstęp wolny w ramach biletu lub zaproszenia na targi Polagra Food.

Źródło: MTP

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności