fbpx

Mamy Kota na Punkcie Mleka

Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka w tym roku realizuje kolejną edycje kampanii “Mamy Kota Na Punkcie Mleka”, której j celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Ponadto zadbanie o wzrost konsumpcji.

W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną.

Baner Syngenta

Kampania opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży.

Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.

Kampania będzie realizowana do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Obi oba
 

McHale - baner
Danko baner marzec 2024
Webinarium konopie - baner
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.