Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka w tym roku realizuje kolejną edycje kampanii “Mamy Kota Na Punkcie Mleka”, której j celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Ponadto zadbanie o wzrost konsumpcji.
W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną.
Kampania opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży.
Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.
Kampania będzie realizowana do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.
Obi oba