Mamy Kota na Punkcie Mleka

Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka w tym roku realizuje kolejną edycje kampanii “Mamy Kota Na Punkcie Mleka”, której j celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Ponadto zadbanie o wzrost konsumpcji.

W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną.

Kampania opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży.

Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.

Kampania będzie realizowana do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Obi oba
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności