Loteria promocyjna marki Chwastox dobiegła końca

Firma CIECH Sarzyna zakończyła swoją loterię promocyjną marki Chwastox. W ręce rolników trafiły tysiące nagród.

17 sierpniazakończyła się ogólnopolska loteria promocyjna marki Chwastox (herbicydu zbożowego). W jej ramach do polskich rolników trafiło 10 000 cennych nagród. Laureatem nagrody głównej – wysokiej klasy opryskiwacza – został Pan Łukasz z Kolonii Nieszawy. Loteria marki Chwastox to kolejny element rozbudowanej kampanii promocyjnej polskiego producenta środków ochrony roślin.

Loteria promocyjna CIECH Sarzyna trwała od 1 marca do 31 maja br. Główną nagrodą w loterii był wysokiej klasy opryskiwacz. W ręce uczestników loterii trafiło również wiele innych cennych nagród, w tym: sprzęt RTV (telewizory i kamery GoPro) oraz środki ochrony roślin od CIECH Sarzyna: Tarcza Łan Extra 250 EW, Ambasador 75 WG 20 g, Opal 500 S.C. i Agrosar 360 SL.

Ogólnopolska loteria marki Chwastox była kolejnym elementem naszej kampanii promocyjnej. Nie ukrywamy, że jako największy polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze standardy w zakresie promocji produktów oraz kontaktu z klientami. Cieszę się, że nasze działania są przez nich bardzo dobrze odbierane – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna.

Marka Chwastox to najpopularniejszy herbicyd zbożowy w Polsce, cieszący się zaufaniem już trzech pokoleń rolników. Rodzinę produktów Chwastox wyróżnia innowacyjna technologia wytwarzania substancji aktywnych MCPA i MCPP-P, dzięki której środki działają bardzo szybko, a ich efekty są natychmiast widoczne. Szeroka gama produktów Chwastox pozwala na właściwy dobór odpowiedniego rozwiązania w zależności od typu zachwaszczenia uprawy. Herbicydy te charakteryzuje też brak uodpornień chwastów na nie oraz wygodna forma użytkowa w postaci koncentratu.

Źródło: CIECH Sarzyna