fbpx

Kubota popisała się na pokazach

Firma Kubota zachęcona sukcesami programu maszyn demonstracyjnych – „Zobacz, poczuj, dotknij” postanowiła uruchomić je ponownie. Jeden z takich pokazów odbył się w ostatnią niedzielę, 13 kwietnia w Posądzy (woj. Małopolskie), w siedzibie firmy Pilar-Tech. Na pole wyjechał ciągnik M135GX, M9960 oraz najnowszy M7060. Zobaczyć, jak japońskie traktory radzą sobie w pracy, przyjechało ponad 130 gości.

Firma Pilar-Tech (woj. małopolskie) zorganizowała pokazy polowe dla obecnych i przyszłych użytkowników ciągników marki Kubota po raz pierwszy. Krótkie wprowadzenie merytoryczne poprowadził Jakub Czerwiak, Specjalista ds. Produktu marki Kubota. Wyjaśnił, co znajduje się pod maską pomarańczowych maszyn, na czym polega niezawodność silnika i pozostałych podzespołów. Po chwili wszyscy mogli zobaczyć, jak maszyna sprawdza się w praktyce. Chętni mogli sami usiąść za kierownicą japońskich traktorów i przekonać się, ile prawdy jest w hasłach dotyczących zwrotności i ekonomicznego zużycia paliwa.
Jechałem największym ciągnikiem, M135GX. Przy 9 km/h z 3,5 metrową broną talerzową komputer wskazał spalanie na poziomie 4,8 l, zaś przy 14 km/h – 6,5 l. Teraz sprawdziłem to sam i mogę powiedzieć, że to, co ludzie mówią i piszą to prawda – mówi Mirosław Kupiec, jeden z gości pokazów. Skąd w ogóle zainteresowanie marką? – Poważnie zastanawiam się nad zakupem ciągnika, a do Kuboty przekonuje mnie dobra cena, bardzo atrakcyjna w stosunku do innych producentów, w tej samej kategorii mocy. Czytam fora i komentarze innych użytkowników, niemal wszystkie opinie są pozytywne. To mnie przekonuje – mówi z zadowoleniem pan Mirosław.

Ogromną wartość pokazów polowych podkreśla także Jakub Czerwiak. – Opis i dane techniczne w katalogu a sprawdzenie maszyny w polu to całkowicie dwie różne rzeczy – zaznacza. Pokaz polowy ma to do siebie, że rolnik sprawdza maszynę w takich warunkach, w jakich będzie go sam potrzebował. Jest w stanie sprawdzić maszynę w pracy pod kątem własnych zapotrzebowań. W kwestii organizacji pokazu, osobą pierwszego kontaktu jest oczywiście Diler. Jeśli rolnicy wykażą zainteresowanie, pokaz organizowany w ciągu kilku dni. W tym czasie często zgłaszają się kolejni chętni, chcący sprawdzić japońskie ciągniki. Obecnie, kiedy ruszyły prace polowe, pokazy odbywają się można powiedzieć bez przerwy. –  W tej chwili maszyny są już znane więc łatwiej się przebić i zgromadzić szybko sporą grupę ludzi. Najczęściej z takiego pokazu co najmniej jeden rolnik wyjeżdża ze swoją Kubotąpodsumowuje Jakub Czerwiak.

Firma Pilar-Tech, organizator pokazów, współpracuje z marką Kubota już od czterech lat. Na rynku jest jednak znacznie dłużej – od 24 lat zajmuje się sprzedażą profesjonalnych maszyn do utrzymania terenów zielonych a także prac leśnych. Oferta firmy jest jednak konsekwentnie poszerzana. Jej właściciele, Tadeusz Krzysztofek i Kaziemierz Loranc, oprócz agregatów prądotwórczych, myjek ciśnieniowych, koparek i ładowarek postanowił postawić włączyć do niej ciągniki rolnicze. Chcąc zagwarantować swoim klientom maszyny najwyższej jakości przy najlepszej cenie, zdecydował się na markę Kubota. Obecnie w ofercie znajdują się ciągniki rolnicze przeznaczone do rolnictwa, o mocy od 35 KM do 140 KM. Jak mówi Szef Oddziału Posądza Mariusz Krzysztofek, najczęściej rolnicy pytają o ciągniki z serii M – M6060 oraz L – L5040, co podyktowane jest charakterem tutejszych upraw. Głównie są to warzywa, a takie maszyny sprawdzają się w tym najlepiej, zwłaszcza, że muszą poradzić sobie w pracy z całym osprzętem.

Program maszyn pokazowych „Zobacz, poczuj, dotknij”, w ramach którego zorganizowano pokaz w firmie Pilar-Tech, został skierowany do osób chcących kupić maszynę niezawodną i oszczędną. W całym kraju Dilerzy dysponują kilkudziesięcioma maszynami demonstracyjnymi marki Kubota. W każdym województwie znajduje się co najmniej jeden taki testowy ciągnik. Jak można wziąć udział w pokazie? To bardzo proste. Wystarczy zadzwonić do Dilera w swoim regionie i umówić się na spotkanie. Potem pozostaje już tylko sprawdzenie w terenie możliwości, jakie oferują pomarańczowe traktory. Testowe ciągniki to głównie maszyny Kubota z serii GX, M oraz L. 

McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.