Knauf: Jak oni gładzą

0
1026

17 kwietnia br. ruszyła ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf, pod hasłem Jak oni gładzą”. Kampania została przygotowana przez Agencję Pegasusu Advertising. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, a idea spotu opiera się na koncepcji castingu do programu “talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku, a konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. N”

Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Działania obejmują telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO. Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR.

Dodatkowe informacje:
Pegasus Advertising działa od 1991 r. jako agencja typu full services, wchodząc w skład Pegasus Group. W 2007 roku została włączona do światowej sieci Interpartners Worldwide, zrzeszającej niezależne agencje reklamowe w 23 krajach. W ostatnich latach agencja realizowała projekty dla Monier (Braas), Bosch, OSRAM, Śnieżka, Danfoss czy Stella Pack. Grupa obsługuje firmy z branży budowlanej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, FMCG i farmaceutycznej. W tym roku Pegasus Group, jako pierwsza w historii grupa marketingowa została uhonorowana Laurami Buildera – nagrodą za wkład w rozwój rynku budowlanego.

Oprac. E.G./WRP
na podst. mat. Pegasus