17 kwietnia br. ruszyła ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf, pod hasłem Jak oni gładzą”. Kampania została przygotowana przez Agencję Pegasusu Advertising. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, a idea spotu opiera się na koncepcji castingu do programu “talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku, a konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. N”
Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Działania obejmują telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO. Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR.
Dodatkowe informacje:
Pegasus Advertising działa od 1991 r. jako agencja typu full services, wchodząc w skład Pegasus Group. W 2007 roku została włączona do światowej sieci Interpartners Worldwide, zrzeszającej niezależne agencje reklamowe w 23 krajach. W ostatnich latach agencja realizowała projekty dla Monier (Braas), Bosch, OSRAM, Śnieżka, Danfoss czy Stella Pack. Grupa obsługuje firmy z branży budowlanej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, FMCG i farmaceutycznej. W tym roku Pegasus Group, jako pierwsza w historii grupa marketingowa została uhonorowana Laurami Buildera – nagrodą za wkład w rozwój rynku budowlanego.
na podst. mat. Pegasus