Trzecia transza działań in-store w kampanii Fruitness enjoy it!”, której celem jest zbliżenie się do małych konsumentów w Austrii, Niemczech, Anglii, Polsce i Szwecji i promowanie diety bogatszej w owoce, a w szczególności w kiwi, poprzez nową grę wideo. N”
(Ferrara, 09 stycznia 2008) Witaminy neutralizują niskie, zimowe temperatury i walczą przeciwko chorobom sezonowym wykorzystując naturalną siłę kiwi. Oto rada Mr. Fruitnessa, zielonego superbohatera kampanii Fruitness enjoy it!”* (www.fruitness.eu) współfinansowanej przez Komisję Europejską, włoską agencję AGEA oraz CSO i prowadzonej z myślą o promowaniu bardziej naturalnego stylu odżywiania się, w szczególności poprzez zwiększenie spożycia owoców przez młodych obywateli Austrii, Niemiec, Anglii, Polski i Szwecji.
Wypełniony działaniami in-store kalendarz kampanii zakłada podchodzenie do konsumentów w punktach sprzedaży i informowanie ich o dobroczynnym działaniu diety bogatej w świeże owoce.
Bohaterem niniejszej zimowej transzy jest kiwi, owoc bogaty w witaminę C oraz inne składniki odżywcze bardzo ważne dla zdrowia, zwłaszcza w miesiącach chłodnych. Kiwi jest dobry i smaczny, a dzieci bardzo go lubią.
Włochy są jego głównym producentem europejskim i jednym z najważniejszych producentów światowych. Produkcja przekracza 500 tys. ton, z czego 70% jest eksportowane do 80 krajów**.
W alejkach głównych super i hipermarketów pięciu krajów, a także w sklepach detalicznych w Niemczech i w Polsce, z którymi ostatnio podpisano umowy, pojawią się punkty informacyjne, hostessy, materiały ilustrowane oraz gadżety, dzięki którym szeroka rzesza klientów otrzyma poprawne informacje o wartościach odżywczych oraz przydatne rady na temat ulepszenia diety, w szczególności diety najmłodszych. Tej zimy pojawi się nowość: gotowa jest już nowa gra wideo, której bohaterem jest Mr. Fruitness. Można ją otrzymać na płycie CD-ROM lub pobrać ze strony: www.fruitness.eu/ita/fruitness_gioca.html
Dzięki niej dzieci będą mogły towarzyszyć naturalnemu superbohaterowi w jego walce przeciw niezdrowemu jedzeniu i jednocześnie sprawdzić swoją znajomość owoców. Dzięki kreatywnemu programowi rysowania dzieci będą mogły puścić wodze swojej fantazji tworząc komiks o świecie Mr. Fruitnessa.
**źródło: CSO
wprowadził MS
Wrp.pl
“