fbpx
Strona głównaTechnikaJoskin prezentuje nowe podwozie hakowe Cargo-Lift

Joskin prezentuje nowe podwozie hakowe Cargo-Lift

Przewożenie kontenerów, narzędzi lub materiałów jest nieuniknionym etapem podczas wykonywania wszelkich robót i wymaga użycia odpowiedniego sprzętu. Z myślą o tym zaprojektowano podwozie hakowe do kontenerów Cargo-Lift.

Jest ono przeznaczone dla użytkowników poszukujących profesjonalnego rozwiązania w dobrej cenie umożliwiającego uzyskanie maksymalnej wydajności zarówno na drodze, jak i na polu. W tym celu konstrukcja tego pojazdu opiera się na doskonałym połączeniu solidnego haka do podnoszenia i szybkiego podwozia rolniczego. Całkowite zintegrowanie tych dwóch elementów pozwala uzyskać znacznie mniejszą wysokość załadunku niż w przypadku samochodu ciężarowego, a tym samym zapewnić większą stabilność i większą moc mniejszym kosztem.

Nowe podwozie hakowe Joskin Cargo-LIFT, fot. materiały prasowe

Aby móc dostosować się do różnych potrzeb, pojazd Cargo-Lift występuje w kilku modelach. Jest on dostępny w wersji dwu- lub trzyosiowej, z siłą podnoszenia od 8 do 30 t. Dzięki temu idealnie nadaje się do kontenerów lub narzędzi o długości wnoszącej 3 – 7,45 m.

Zwarta i zoptymalizowana konstrukcja

Niezależnie od modelu sprzęt Cargo-Lift ma zwartą i solidną konstrukcję, z europejską homologacją. Jest on wyposażony w przedni wysięgnik teleskopowy (oprócz modelu 8 t, gdzie jest on przegubowy) z przykręcanym hakiem ze stali nieodkształcalnej w celu uzyskania większego kąta nachylenia, a tym samym załadunku większej liczby kontenerów o różnych długościach. Kontenery są blokowane za pomocą mocnych haków hydraulicznych działających od wewnątrz na zewnątrz.

System hakowy podwozia Cargo-LIFT, fot. materiały prasowe

Mając bardzo wąski stały dyszel, który zapewnia duży kąt skrętu i wyjątkową zwrotność, podwozie Cargo-Lift sprawdza się zarówno na drodze, jak i na polu. Dyszel jest wyposażony w zawieszenie oleopneumatyczne (opcja w modelach 8, 12 i 14 t), które nie tylko zapewnia dużą elastyczność, ale także umożliwia zmianę nachylenia ramy, co ma na celu zwiększenie siły podnoszenia. W tym samym celu wszystkie modele od 18 t wzwyż są standardowo wyposażone w siłownik wspomagający wywrót, który ułatwia i przyspiesza załadunek kontenerów, zapewniając maksymalną wydajność.

Sterownik podwozia Cargo-LIFT, fot. materiały prasowe

Podwozie Cargo-Lift jest bardzo łatwe w obsłudze, przy czym modele do 14 t są sterowane bezpośrednio z ciągnika (3 x dwukier.), a począwszy od 18 t mają pełne sterowanie elektrohydrauliczne ze sterownikiem w kabinie. Poza tym każda maszyna jest wyposażona w hydrauliczne zabezpieczenie każdego ruchu haka, aby uniknąć jakichkolwiek błędów podczas obsługi.

Narzędzie do najtrudniejszych zadań

Aby sprostać najcięższym warunkom pracy, JOSKIN oferuje modele trzyosiowe (22 t i 30 t). Są one standardowo wyposażone w hydrauliczne zawieszenie osi, dwie osie skrętne wymuszające (pierwsza i ostatnia oś) oraz pełną elektrohydrauliczną obsługę układu za pomocą systemu Load-Sensing. Model T30 wyróżnia się również wąską ramą z kołami o średnicy 600 mm, co umożliwia przestrzeganie limitu szerokości 2,55 m, który jest wymagany w niektórych dziedzinach działalności. Ma on również agregat hydrauliczny z pompą przemysłową, aby móc sprostać najtrudniejszym zadaniom.

Źródło: Joskin

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wydawnictwo PLANTPRESS poleca

INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.