John Deere – amerykański producent sprzętu rolniczego po raz kolejny znalazł się w niezależnym rankingu „Best Global Brands 2018” przygotowanym przez firmę konsultingową Interbrand. To jedyna marka z branży ciągników rolniczych obecna w zestawieniu prezentującym najcenniejsze marki na świecie.
Jonh Deere został w tym roku sklasyfikowany na 88. miejscu, awansując o 4. miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,4 miliarda dolarów.
Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników – rezultatów finansowych marki, wpływu marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu.
– To wyróżnienie podkreśla sukces naszych 70 000 pracowników na całym świecie, którzy każdego dnia pracują nad osiągnięciem podstawowych celów i wartości firmy: uczciwości, jakości, zaangażowania i innowacji – mówi Samuel R. Allen, prezes i dyrektor generalny Deere & Company.
Źródło: John Deere Polska