Indykpol zapowiada rewolucję na rynku parówek paczkowanych!

Nowe Parówki Jedynki” w superpraktycznym opakowaniu szturmem zdobywają pozycję na rynku.”

Od początku października Indykpol wprowadza na rynek swój najnowszy produkt Parówki Jedynki”. Produkt jest wspierany intensywną reklamą telewizyjną, prasową i internetową oraz poprzez akcje w miejscach sprzedaży.
“Parówki Jedynki” to prawdziwie innowacyjny produkt, który powstał w wyniku wielomiesięcznych badań preferencji i oczekiwań konsumentów” – mówi Tomasz Sandomierski, dyrektor marketingu firmy Indykpol – “Poprzez specjalne opakowanie, pozwalające na rozdzielenie poszczególnych segmentów, konsumenci nie muszą martwić się co zrobić z otwartym opakowaniem w lodówce. Każda parówka zachowuje dłużej świeżość, estetyczny wygląd i wyśmienity smak dzięki tradycyjnej recepturze i zastosowaniu najwyższej jakości surowców. Wyprzedzając trendy rynkowe stworzyliśmy produkt, który konsumentom oferuje rzeczywiste, nowe wartości użytkowe i liczymy na bardzo dobre przyjęcie produktu na rynku.”
Produkt adresowany jest do konsumentów o dochodach powyżej średniej, którzy chętnie kupują parówki do spożywania jako posiłki domowe i jako przekąski na zimno. Dzięki nowoczesnej – pierwszej takiej w Polsce – linii technologicznej udało się wyeliminować z receptury dodatkowe konserwanty, a dłuższy okres przydatności do spożycia (40 dni) osiągnięto dzięki dodatkowej obróbce termicznej. Opakowanie zawierające 4 parówki o łącznej wadze 240 gr. (w cenie na półce miedzy 3,60 – 4,50 zł) jest ekonomiczne, gdyż daje gwarancje że każda z parówek nie będzie wysychać i zostanie skonsumowana.
Firma Indykpol to największy w Polsce producent przetworów drobiowych i drugi pod względem wielkości producent parówek. Parówki należą do najczęściej spożywanych produktów w Polsce, których konsumpcję deklaruje 95% populacji. Polska ma długą tradycję produkowania parówek o najlepszej jakości, do której Indykpol powraca z nowatorskim opakowaniem.
Kampanię medialną wspierającą wprowadzenie nowego produktu na rynek przygotowano wspólnie z agencją Media Focus. Zakup mediów prowadzi dom Zenith OptiMedia, który zrealizował również poprzednią kampanię medialną dla firmy Indykpol zakończoną w czerwcu 2006. Wsparcie w zakresie PR prowadzi Media Metropolis.”