Gra Mistera Fruitness dostępna w internecie

0
399

Wśród nowości na stronie www.fruitness.eu jest możliwość bezpośredniego tworzenia postaci oraz przygód superbohatera, a także wzięcia udziału w naszym quizie, który w formie zabawy pozwala odkryć, co dzieci naprawdę myślą o owocach. N

Strona internetowa Mistera Fruitness, suprebohatera w zielonym kostiumie i centralnej postaci trzyletniej kampanii Fruitness enjoy it””, zyskała nową szatę graficzną oraz nową treść. Teraz mali przyjaciele mogą wziąć udział w nowej zabawie – Fruit-Quiz – dzięki której poznają rolę owoców w odżywianiu. Po zarejestrowaniu się na pięciojęzycznej stronie www.fruitness.eu (dostępnej w języku włoskim, angielskim, niemieckim, polskim i szwedzkim) dzieci i młodzież z całej Europy będą mogły stworzyć sobie zabawne osobiste logo w formie brzoskwini, gruszki lub kiwi, pobawić się z Misterem Fruitness i jego magiczną drużyną Fruit-Team, a także odpowiedzieć, wraz z mamą i tatą, na pytania w owocowej zabawie Fruit-Quiz. Wyrażą swoje zdanie o spożywaniu owoców, zagłosują na ulubiony owoc, a także sprawdzą, czego się nauczyły surfując po stronach interetowych Mistera Fruitness.
<
Fruit-Quiz to prosta i zajmująca gra, której zadaniem jest uwrażliwienie dzieci i nastolatków na tak ważne kwestie, jak odżywianie. Jej celem jest również umożliwienie rodzicom i osobom dorosłym przeprowadzenia analizy zwyczajów zakupowych.Strona internetowa Mistera Fruitness jest od kilku lat bardzo dobrze przyjmowana przez dzieci. Zarejestrowało się na niej już ponad 600.000 osób z krajów, w których swoją działalność prowadzi Mr Fruitness, a w szczególności z Niemiec, Austrii, Polski i Wielkiej Brytanii.

opr. Wrp.pl

*”Fruitness enjoy it!” jest trzyletnim projektem promującym zdrowe odżywianie poprzez propagowanie informacji o owocach i ich roli w zapobieganiu otyłości u dzieci. Projekt, skierowany do najmłodszych mieszkańców Wielkiej Brytanii, Polski, Austrii, Szwecji i Niemiec, jest finansowany przez Komisję Europejską, Agea (włoską Agencję Finansowania Rolnictwa) i CSO (włoskie Centrum Owocowo-Warzywne) na łączną kwotę 4 milionów euro. Kampania zakłada serię konkretnych i zintegrowanych działań promujących spożywanie unijnych produktów owocowych poprzez informowanie o wysokich wartościach odżywczych owoców, ich bezpieczeństwie oraz walorach zdrowotnych. Aby dowiedzieć się więcej o projekcie, odwiedź: www.fruitness.eu