EuroTier na finiszu – Polska na 11. miejscu

Ubiegły tydzień w Hanowerze upłynął pod znakiem targów EuroTier – jednej z największych na świecie imprez związanych z produkcją zwierzęcą. 4 dni, ponad 2360 wystawców z 49 państw, 41 polskich firm biorących udział, 270 nowości – to tylko część faktów, które świadczą o randze imprezy.

W dniach 11-14 listopada w Hanowerze odbyły się, organizowane co dwa lata, targi EuroTier. Jak podkreślają organizatorzy, są one jednoznacznie największym rynkiem nowości w dziedzinie techniki procesów przetwórczych, środków obrotowych, zarządzania i oprogramowania, a także budowy i wyposażenia hal i budynków inwentarskich dla całej branży profesjonalnej hodowli zwierząt. Brzmi poważnie. A co to oznacza w praktyce?

Targi to okazja dla firm do zaprezentowania swojej oferty i, przede wszystkim, nowości produktowych. Najbardziej innowacyjne ze zgłoszonych nowości zostały nagrodzone złotymi i srebrnymi medalami. Jest to prestiżowa nagroda dla produktów, które zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji, ułatwiając i unowocześniając pracę w gospodarstwie.

Podczas targów EuroTier, firmy z branży mają możliwość zaprezentowania swojej oferty, nowości, nawiązania kontaktów biznesowych, i, przede wszystkim, znalezienia nowych klientów. Ci, którzy w tym roku pojawili się po raz pierwszy, podkreślali wielkość imprezy oraz możliwość nawiązania kontaktów i zaprezentowania oferty klientom z tak odległych zakątków, jak chociażby Wybrzeże Kości Słoniowej. Z kolei ci, którzy na targach pojawili się już po raz kolejny, zwrócili uwagę na fakt, że z roku na rok impreza zyskuje coraz większy prestiż, a uczestnictwo w niej uważają za niezbędne. Co ciekawe, wielu podkreślało, że nie zawsze nawiązane podczas wydarzenia kontakty procentują od razu – zdarza się, że dopiero po kilku latach firmy nawiązują współpracę. Wszyscy jednak zgodnie zaznaczają, że targi EuroTier są ogromną szansą na znalezienie nowych rynków eksportowych. Ale, jak to w takich sytuacjach bywa, co z tą szansą zrobią, zależy tylko od nich.
Może właśnie z tego powodu, prawie połowa wystawców (49%) uczestniczących w EuroTier pochodzi z zagranicy. Przede wszystkim przyjechały tu firmy z Niderlandów (186), Francji (136), Chin (116), Włoch (94), Danii (77) i Hiszpanii (64). Polska uplasowała się na 11. miejscu – do Hanoweru przyjechało 41 naszych rodzimych firm.

Były to:

Agripak Sp. z o.o. Sp. k.  
AGRO-PROMES  
Firma Wielobranzowa AGROCOM Jaroslaw Rogala  
Agrod s.c.  
Przedsiebiorstwo ARKOP Sp. z o.o.  
AVITA  
"BIN" Sp. z o.o.  
BIOFAKTOR Sp. z o.o.  
BIOWET DRWALEW  
Blattin Polska Sp. z o.o.  
Borga sp. z o.o.  
DLG AgroFood Sp.z o.o.  
DRAMINSKI S.A.  
ETOS Czeslaw Szymendera  
Farmwet Sp. z o.o. Sp.k.  
FEERUM S.A.  
Zaklad Wyrobow Gumowych GENES Sp. z o.o. Sp.k.  
Geyer & Hosaja  
INTERMAG Sp. z o.o.  
JFarm  
Firma Kolaszewski  
Zaklad Produkcji Obuwia LEMIGO  
Master Climate Solutions  
MICHAL – Zaklad Produkcyjno Uslugowo Handlowy  
M.S. – TRONIK  
Mechanika Nawrocki Sp. z o.o.  
OVER GROUP  
POLANES Serwis-Centrum Ltd.  
Polfeed Sp. z o.o. S.K.A.  
Polish Federation of Cattle Breeders and Dairy Farmers  
Polmass S.A.  
POLnet Sp. z o.o. i Wspólnicy  
PRAEFA Sp. z o.o.  
PROFEED – Herbal Supplements  
Provitim Sp. z o.o.  
SIB – Spoldzielnia Inwestycji i Budownictwa w Lowiczu  
VETOS-FARMA Ltd.  
PPH VIT-TRA  
Wesstron Sp.z o.o.  
Zaklady Metalowe w Przysiekach Sp. z o.o.  

O nowościach zaprezentowanych na targach napiszemy już wkrótce, teraz zapraszamy na wideorelację i wrażenia przedstawicieli polskich firm z targów EuroTier poniżej.

firma ARKOP

Józef Gręda, JFarm

Agro-Promes

Over Group

Hubert Kardasz, dyrektor generalny Intermag

Bogusław Chodorowski, Senior Area Manager Dramiński

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności