fbpx
Strona głównaTechnikaCentralny system kontroli ciśnienia w oponach dla ciągników Steyr o mocach od...

Centralny system kontroli ciśnienia w oponach dla ciągników Steyr o mocach od 115 KM

Klienci Steyr będą mogli teraz zamawiać ciągniki Profi, Impuls CVT, Absolut CVT, Terrus CVT  z systemem kontroli ciśnienia w oponach Terra Care prosto z fabryki.

Nowy system kontroli ciśnienia w oponach firmy Terra Care jest teraz dostępny dla różnych serii ciągników od Profi do Terrus CVT w klasach mocy od 115 do 300 KM. Tego typu systemy oferują wiele korzyści, między innymi dlatego, że wszystkie techniczne elementy systemu kontroli ciśnienia w oponach zostały zoptymalizowane pod kątem poszczególnych modeli Steyr. Dostępny jest również nowy, interfejs użytkownika dla ISOBUS, który został opracowany i skonfigurowany wyłącznie dla ciągników Steyr we współpracy z producentem systemu kontroli ciśnienia w oponach.

Ciśnienie we wszystkich oponach na przedniej i tylnej osi ciągnika oraz, w stosownych przypadkach, na oprzyrządowaniu doczepianym jest regulowane przez jedną jednostkę sterującą. W rezultacie nacisk na podłoże wywierany przez ciągnik jest zmniejszony. Ponadto system można doposażyć w oprzyrządowanie do kontroli ciśnienia w oponach np. w przyczepie czy innym osprzęcie.

Jeśli chodzi o korzyści finansowe, Steyr powołuje się na badania przeprowadzone przez Uniwersytet Nauk Stosowanych Południowej Westfalii, które wykazały, że system kontroli ciśnienia w oponach pozwala zaoszczędzić do 2 tys. euro przy rocznym zużyciu oleju napędowego o wartości 20 tys. euro. Jednocześnie system chroni glebę przed zagęszczeniem.

Wszystkie elementy stalowe systemu wykonane są w całości ze stali nierdzewnej. Jest tylko jeden wąż powietrzny, chroniony przed kondensacją i mrozem. Ciśnienie w oponach można zwiększać lub zmniejszać przy dowolnej prędkości, a system można wyłączyć ręcznie. Klienci, którzy cenią sobie możliwie najkrótszy czas napełniania, mogą zamówić opcjonalnie wysokowydajną sprężarkę i zbiornik sprężonego powietrza

Rury ze stali nierdzewnej na osiach są uszczelnione podkładkami z węglika krzemu. W rezultacie niezużywające się i bezobsługowe łożyska przegubowe osiągają maksymalną żywotność. Mechaniczna kompensacja nachylenia jest oferowana standardowo, a na życzenie dostępny jest wariant automatyczny.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wydawnictwo PLANTPRESS poleca

INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.