Bilans styczniowy dla Agencji Rynku Rolnego na plus…

…przynajmniej w kwestii akcji informacyjnych i promocyjnych polskich produktów rolno-spożywczych. W styczniu ARR podpisała cztery umowy na ich realizację.

W styczniu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:

  • Zasmakuj w Europie”
  • EkoEuropa – jakość i tradycja”
  • Soki i musy – witaminy w wygodnej formie”
  • Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”

Działania w ramach powyższych kampanii będą prowadzone w Turcji, Japonii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, Polsce, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republice Czeskiej, Słowacji i na Litwie. Agencja podpisała umowy na ich realizację ze Związkiem „Polskie Mięso”, Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszeniem „Krajowa Unia Producentów Soków” i Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Wszystkie powyższe kampanie będą trwały 3 lata. Na ich realizację przeznaczono łącznie 11,6 mln euro.

Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.

Renata Struzik, źródło: ARR

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności