Bezpiecznie z Bayerem

W 2012 roku firma Bayer CropScience, wśród trzech nowości, wprowadza na rynek nowy herbicyd do stosowania w burakach cukrowych Betanal® maxxPro 209 EW, insektycyd Decis® Mega 50 EW do stosowania w wielu uprawach oraz Movento® 100 SC – insektycyd najnowszej generacji do stosowania w uprawach sadowniczych i warzywniczych. Firma rozpoczyna także sprzedaż nasion rzepaku. * Bezpieczeństwo jest też podstawą nowej, długoletniej kampanii firmy Grunt to bezpieczeństwo”..”

Podczas ostatniej konferencji prasowej firmy Bayer CropScience, która odbyła się 16 stycznia w Warszawie, Dorota Kasza, odpowiedzialna za Komunikację Marketingową Bayer CropScience, omówiła założenia marketingowe akcji Grunt to bezpieczeństwo.

Wprowadzanie nowych, innowacyjnych środków ochrony roślin, nowoczesnych technologii, czy też nasion rzepaku z własnych hodowli – to jeden z aspektów działania na rynku koncernu Bayer CropScience. Firma, poprzez zaplanowaną na wiele lat kampanię “Grunt To Bezpieczeństwo”, w jeszcze szerszym zakresie integruje się nie tylko z odbiorcami swoich produktów, ale również z dystrybutorami tych środków, ośrodkami naukowymi, szkołami rolniczymi i mediami branżowymi.

Odpowiedzialna za komunikację marketingową w firmie Bayer CropScience – Dorota Kasza, zaprezentowała cele, założenia i plany na 2012 rok tej nowatorskiej kampanii edukacyjno – informacyjnej. – Celem akcji jest promowanie właściwego korzystania ze środków ochrony roślin w każdym – szeroko rozumianym aspekcie uczestnictwa w rynku produkcji żywności. Dotyczy to zarówno bezpośredniego użytkownika: producenta rolnego czy sprzedawcy, jak też upraw, otoczenia i środowiska – informuje Dorota Kasza. – W kampanii kładziemy nacisk na podkreślenie faktu odpowiedzialności firm chemicznych za swój produkt: od powstania formulacji – do utylizacji opakowań.
Odpowiedzialność firm chemicznych za swój produkt obejmuje takie obszary, jak stosowanie środków chemicznych zgodnie z etykietą, nieprzekraczanie NDP (Najwyższe Dopuszczalne Poziomy Pozostałości), dbałość o organizmy pożyteczne, monitoring powstawania odporności, utylizację opakowań, doświadczenia pokazowe, pomoc w rejestracjach dla upraw małoobszarowych, przekazywanie odzieży ochronnej, czy też walkę z podróbkami – potwierdzanie autentyczności produktów.

“Grunt To Bezpieczeństwo” to nie tylko kampania informacyjna skierowana do gospodarstw czy ośrodków dystrybucji, to również konkretne działania ze strony Koncernu. Tematem przewodnim kampanii na rok 2012 jest odpowiedni dobór środków ochrony osobistej oraz program “dress-code”. – Staramy się zwrócić uwagę, jak wybór środków ochrony osobistej zależy od uprawy – w której wykonywany będzie zabieg (niskie, wysokie), od rodzaju sprzętu – jakim dysponuje rolnik, czy też w końcu od środka, jaki będzie stosowany – dodaje Dorota Kasza .

Co dalej w roku 2012? Bayer CropScience planuje przeprowadzanie szkoleń – w trakcie wszystkich spotkań z klientami, dystrybucję materiałów informacyjnych dotyczących środków ochrony osobistej, promowanie odzieży ochronnej poprzez różna promocje i akcje, przekazywanie odzieży ochronnej w trakcie szkoleń. – Edukacyjny charakter naszych działań to również przygotowanie materiałów szkoleniowych dla szkół o profilu rolniczym. Opracowujemy także specjalny program stypendialny dla uczniów takich szkół – mówi prelegentka.

Uniwersalnym źródłem informacji o środkach ochrony roślin dla wszystkich grup producentów rolnych w wielu wypadkach jest sprzedawca, wspomagany przez przedstawiciela handlowego lub przez innego rolnika. Bayer CropScience, poprzez swoją kampanię, zamierza docierać do każdego z nich – również wykorzystując media branżowe.
Daniel Alankiewicz

* O nowościach Bayer CropScience na 2012 rok pisaliśmy w artykule Bayer CropScience 2012 – trzy nowe produkty i własne nasiona rzepaku
http://wrp.pl/Indhold/sider/show_article-7/default.aspx?id=10037oraz piszemy w najnowszym, lutowym wydaniu Wiadomości Rolniczych Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności