ATLAS, BUDIMEX i DULUX budowlanymi supermarkami

27 marca w warszawskim hotelu Sheraton wręczono statuetki Superbrands 2010. Trzy firmy z branży budowlanej – ATLAS, BUDIMEX i DULUX – znalazły się wśród 42 zwycięskich marek. Nagrodę Honorową w piątej edycji konkursu otrzymał prof. Jerzy Buzek, przewodniczący Parlamentu Europejskiego.

Tytuły Superbrands otrzymały te marki, które w minionym roku odniosły największy sukces -nie tylko wypracowały najsilniejszą pozycję na rynku, ale również znaczną przewagę nad konkurencją w świadomości konsumentów. Marki, biorące udział w konkursie, rozpatrywane są w dwóch kategoriach: marek konsumenckich i marek biznesowych. W pierwszej z nich Rada Marek – dla każdej kategorii oddzielny zespół ekspertów – wybrała 250 brandów z 1600 propozycji, w drugiej 200 spośród 1200 zgłoszonych marek. Z tego grona, drogą kolejnych weryfikacji, wybrano supermarki.
Z branży budowlanej w gronie zwycięzców znalazły się trzy brandy: ATLAS – marka polskiego lidera chemii budowlanej, DULUX – najbardziej rozpoznawalna marka farb kolorowych oraz BUDIMEX – marka, stworzona przez jedną z największych na polskim rynku firm wykonawczych w zakresie budownictwa drogowego, przemysłowego i ogólnego.
Od dwudziestu lat budujemy naszą markę poprzez odwołanie się do narodowych treści i wartości oraz przez budowanie wizerunku firmy, która ma zasady. Dzięki takiej strategii, marka ATLAS zapracowała sobie na lojalnego klienta, który jest gwarantem jej siły – powiedziała Dorota Wakulak, kierownik ds. komunikacji branżowej ATLASA, po odebraniu pamiątkowej statuetki.
W dzisiejszym świecie jakość marki to nie tylko jakość produktu, ale również swoista filozofia, która uwzględnia specyfikę rynków lokalnych i stosuje najwyższe standardy rynku globalnego. Nie tylko produkuje dobra, ale i kształtuje rzeczywistość. Dlatego w programie Superbrands znajduje się zawsze miejsce dla tytułu honorowego, przyznawanego największym autorytetom. W tym roku Nagrodę Honorową w piątej edycji konkursu otrzymał prof. Jerzy Buzek, przewodniczący Parlamentu Europejskiego. – Dostając tę nagrodę, jako dobrą markę, czuję się zaszczycony, bo – jak rozumiem – chodzi tu o uznanie ról, które pełniłem w kraju i w Europie. Polska jest przedmiotem mojej troski i aktywności. Powinniśmy starać się, by stała się ona wzorcem dla innych i przedmiotem dumy Polaków – powiedział profesor Buzek, dziękując za przyznanie nagrody.
Źródło: ATLAS

SUPERBRANDS – pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od kilkunastu lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu, zwanego biblią brandingu” i uroczysta gala finałowa, podczas której wręczane są statuetki Superbrands.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności