ANGELLO™ – pierwsza na świecie papryka beznasienna!

W 2012 roku Syngenta po raz pierwszy zaprezentowała na targach Fruit Logistica w Berlinie (8-10.02.12) beznasienną paprykę pod marką handlową AngelloTM. Produkt ten zdobył pierwsze miejsce jako Innowacja roku 2012.

Papryka AngelloTM należąca do kategorii baby pepper”, jest przeznaczona dla konsumentów, którzy cenią sobie nowości i do tej pory nie jadali papryki. Owoce oprócz tego, że nie posiadają w ogóle nasion – co jest szczególnie pożądane przy produktach typu “snack”, są również rewelacyjne w smaku – bardzo słodkie (ok. 25% więcej niż odmiany standardowe) i “crunchy”. Ciężar owoców waha się w granicach od 10 do 30 g, a wielkość od 5 do 10 cm, ma czerwony kolor z pięknym połyskiem oraz stożkowy kształt.
Brand Angello jest skierowany dla nowych konsumentów, którzy poszukują innowacyjnych produktów wyróżniających się wyjątkowym smakiem i wyglądem. Wierzymy, że koncepcja AngelloTM zwiększy spożycie papryki również wśród dzieci i młodzieży, dla których ten produkt może być bardzo praktyczny – spożywany jako osobna przekąska (snack) lub jako dodatek do sałatek.

Od początku roku papryka ANGELLOTM jest dostępna w bardzo ograniczonej ilości w marketach Europy Zachodniej. Hodowla papryki beznasiennej oparta jest na metodach tradycyjnych, w wyniku których wszystkie owoce są partenokarpne. Produkcja pochodzi z Izraela, Hiszpanii oraz z Holandii.
Ze względu na bardzo duże zainteresowanie konsumentów oraz handlowców nową papryką – Syngenta opracowuje strategię, dzięki której owoce tej papryki znajdą się na stołach konsumentów z całej Europy, a w dalszej kolejności, również na innych kontynentach.
Zespół Syngenta®

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności